marți, 27 octombrie 2009

COR Y AMOR



O viata intreaga am spulberat iluzii-corabii. Nu am stiut sa fac nimic altceva. Femeie-pirat, cu suflet salbatic ascuns printre navoade incalcite. Asa am fost, pana mai ieri. Nicio clipa nu mi-as fi descatusat sufletul si nicio secunda nu as fi ancorat intr-un port extravagant unde cresc flori de vanilie. Te-am zarit pe tine, insa… Si m-am lasat dusa de val… Eu, tocmai eu, care stiam atat de bine sa sfartec oceanul destinului fara a avea nici cel mai mic resentiment. Eh, dar cum sa te las a pluti in deriva ?!
Intr-o inclestare incredibila tineai la piept un cufar din lemn de speranta. Of, imaginile astea, ma urmaresc si acum ! Da, am fost ce am fost !… Nu, nu puteam sa mai continuu asa. Da, am facut bine ce am facut ! Nu, nu am gresit cu nimic !
Am zburat in ocean… Aveam un fel de aripi de alge si am ajuns la tine. Te-am adus pe puntea dintre « ce a fost » si « ce va fi ». Ai deschis ochii larg. Abia atunci mi-am dat seama ce adanc si albastru e oceanul ! Si am simtit cum, pentru totdeauna, ma invaluie fara scapare.
Nu mai stiu cat a trecut de atunci. Sa tot fie un veac de scoici si corali !... Dar imi amintesc de parca ar fi fost in urma cu o secunda. Si in fiecare seara, cand imi asez tamplele pe soaptele brizei, revad incheietura mainii tale drepte… Se asaza pe sanul meu stang si destrama siragul de perle aduse in cufarul din lemn de speranta… COR Y AMOR soptesc valurile !
In noaptea aceasta stau treaza femeie-pirat, dar acum impletesc iluzii pentru inca un veac de scoici si corali. Naufragiat, pe taramul umerilor mei, ridici fara incetare o coliba din umbra buzelor tale. Si te hranesti cu sarea din ochii femeii-pirat care a fost odata…

3 comentarii:

  1. Nu te supara, dar am vazut eseul tau postat la un concurs si anume sutalasataarabica.ro .. Ma intrebam daca tu l-ai postat sau altcineva ti l-a furat,pentru ca ar fi nedrept pentru ceilalti participanti. Astept raspuns, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este eseul meu si eu l-am postat. Chiar daca poate parea doar o simpla incercare de a ma juca printre vorbe frumoase, are esenta de mult adevar, iar inspiratia s-a plasmuit din realitate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Atunci te felicit, un eseu foarte frumos . Esti castigatoarea concursului ?

    RăspundețiȘtergere